LuftLycka

Alla inlägg under oktober 2012

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Av Olivia - 6 oktober 2012 17:28

Idag var massören här! Speciellt för Firefox men jag lät henne även massera Pix och Cristall. Hon kommer att komma tre veckor till och se till att det funkar!

Av Olivia - 6 oktober 2012 13:29

Nu är det frågestund på bloggen så passa på! Fråga och jag svarar!

Kram O

Av Olivia - 4 oktober 2012 08:10

Här kommer lite kort!

Firefox har vilat och ska ridas mest i skogen eftersom hon blivit spänd och fått stressmage! Massören kommer att komma en gång i veckan!

Cristall har jag tränat hoppning ute med och dressyr på banan och nu kan hon skänkelvikning i skritt! Hon kan hoppa. Rätt taxerande också!

Pix skriver kg om sen!

Av Olivia - 3 oktober 2012 20:13

Här kommer mina fem mål med hästarna


Pix!


<3Köpa henne

<3 Ställa upp en LB dressyr med henne

<3 Komma felfritt på en LA hoppning

<3 Hoppa 1320 cm bana med henne på hemmaplan

<3 Utföra piaff


Som ni kanske märker är det här inga skötselmål här eftersom att vi inte behöver det då hon är go och snäll<3333 Att kunna leda utan grimskaft är vi två inte redo för än!



Firefox!


<3 Kunna utför baxdelt vändning galopp fem varv.

<3 Kunna gör byten och bakdelsvändning galopp

<3 Göra skänkelviknig bakåt

<3 Leda utan grimaskaft

<3Starta Mvsa!


Cristall


<3 Klara blåbärshoppningen på Newada

<3 Hoppa en meter

<3 Kunna rida ut själv i skogen helt avslappnat

<3 Kunna sätta på sadel utan att hon trippar

<3 Kunna galoppera i låg form utan att hon sticker

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards