LuftLycka

Alla inlägg under mars 2013

Av Olivia - 26 mars 2013 12:06

Hello! Har verkligen boring right now? är hemma och är sjuk med tråkiga saker att göra?

Av Olivia - 26 mars 2013 12:00

Hello! Har verkligen boring right now? är hemma och är sjuk med tråkiga saker att göra?

Av Olivia - 25 mars 2013 18:59

Heeeeeej!

Måndag? Hoppas att alla har haft ett bra lov! Jag fyller år idag och jag litar på att ni som fortfarande bloggar grattat mig :)

Av Olivia - 22 mars 2013 17:51

Nu har bl.a F på Rosendhal.bloggplatsen.se börjat blogga igen! Gå in där själva och se. Men nu är frågan om jag orkar blogga mera, ska jag pausa ännu längre och kanske vänta till sommaren eller sluta helt? Vet inte om jag ska börja nu igen då jag inte vet om jag har orken elle lusten att blogga något mera.


Om jag skulle sluta helt och lägga detta bakom mig för alltid skulle det inte inerbära mer tid, utan tid till annat. Jag tycker att det är väldigt kul att blogga men orkar man hålla igång en blogg hur länge som helst???

Om jag tar en paus måste jag liksom "börja om" igen och massor av sånt. Ledsen för ev stavfel.  



Av Olivia - 13 mars 2013 17:43

Hejsan! Tar och uptadatar lite smått men tar det lungt, hade mattenationella prov idag! Kul, även fast många inte tycker det haha! Mina hästar tar det VERKLIGEN lugnt! Bella vilar men Firefox och ibland Pix rids lite ibland av erfarna ryttar på ridskolan varanan dag för att hålla kondin uppe. Orkar inte riktigt eller har inte lusten att rida dem. Har ni det bra Det har iaf jag men jag önskar att tre av mina favvobloggar börjar igen. Vi vet vilka ni är    Vill ni att jag börjar igen och har ni någon blogg jag kan följa? SKulle vara kul med lite förnying. 



XOXO LuftLycka

Av Olivia - 9 mars 2013 10:09

Skulle bara kika in, säga hej.

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards