LuftLycka

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Olivia - 13 oktober 2012 20:21

JAg red Pix iskogen i fredags.


Igår re jag först CRISTALL! Hom som inte är den bästa hästen ÄN hade ett steg sim en OS-häst idag! Drog in bakbenen och flöt med stora steg med fambenen. Nacken vaar krökt och ryggen höjd. Tog några bommar också och red fram uta. Det brukar jag göra nästan varje dag. Snart är det dags att börja vara i ridhuset jag har haft lite tendens att vilja vara ute och rida men inser att speciellt Cristall måste nu!! Så imorgon ska jag låta henne springa där lit och ska sen rida där med alla hästar.


Sen så red jag Firefox men hon var en segis så jag ställde ett hinder vid massa löv och hoppade lite med C.


I lördags så red jag Firefox på vägen och tränade skänkelvikningar och formen. HOn var inte riktigt på humör.


Sen red jag ett ansträngade pass på banan med Pix. En timme först några bommar. Flera gånger. Sen så körda jag slalom och galoppombyten. Banridning men med kooner och bommar och bara styrnig. Hon hade nästan lika fint OS-stag som Cristall men inte hela tiden!

Av Olivia - 13 oktober 2012 18:20

Den 20/10 för tävlingen!:-D om det inte funkar för dig Neiwada skulle den 27 funka då?

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards