LuftLycka

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Olivia - 23 oktober 2012 20:19

Jag tror att jag ska here Sirexa! Men funderar på bloggplatsen eller blogg.se. Blogg.se! Även fast det är uselt! :-D men jag säger till om jag byter! ? Jag kan ju inte ens lägga in en Header där:-)

Av Olivia - 23 oktober 2012 18:11

Haha idag red jag och min ridlärare till vägen igen! Tränar mest där då är det är såå mycket roligare än på ridbanan för båda! Men jag behöver en till häst så jag kan rida lite dressyr på banan och hoppa ibland också! Och dessutom får man bara ha fem hästat med Winnie om jag köper henne av Rosendhal! Så nu är det alltså dags att lämla tillbaka Niagara, Molly och fölen! De har faktiskt hållit formen när de har varit här. Har varit inne på natten och gårr mycket i skritten samt ridas litegranna nästan varje dag! 


Vi hittade en sladd som jag ävgrade hålla i (den hade plast runt sig och var ihoprullad och avsliten) men enligt mig så knäppte den! Haha knäppa jag xD sen så kom resten. Pixie har börjat skena så efter ett tag fick jag ta ridlärarens hästar och hon Pixie. Pixan testade henne otroligt mycket men min lärare hade ett tips. Hon drog ner händerna. Till knäna och blev starkare. Det var själva tricket. Då slutar Pix direkt då hon inser att det inte är någon idé! Direkt när jag tog upp dem stack hon när hon visste att hon kunde!


Outfit


ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild

Produktbild

ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild

Av Olivia - 23 oktober 2012 08:14

Har jag inte bloggat om pga att jag inte rider dem så hårt. Ridet mest till skolan och tbx. Och så låter dem gå i skritten 2 grr per dag i sammanlagt en halvtimma;-)

Men idag ska jag antingen träna dem från marken också eller rida dressyr:-D

Av Olivia - 23 oktober 2012 08:14

Har jag inte bloggat om pga att jag inte rider dem så hårt. Ridet mest till skolan och tbx. Och så låter dem gå i skritten 2 grr per dag i sammanlagt en halvtimma;-)

Men idag ska jag antingen träna dem från marken också eller rida dressyr:-D

Av Olivia - 23 oktober 2012 07:59

Jag och Pix är nu med i J's tävlingsteam! Det är superkul verkar det som!

Kram O

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards