LuftLycka

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Olivia - 7 oktober 2012 17:21

Idag så red jag först Firefox blit lite olika övningar bland annat att springa igenom en lövhög.


Sen så red jag ett hoppass på Pixie för Stina en tränare. Det blev hoppning en sista gång innan tävlingan. Som vanligt var hon supertaggad! Sen travade jag övet den lilla kombinationen på fyrtio cm. Först försökte hon att galoppera och sen så travade hon segt över dem. Vi hoppade sen kompinationen i galopp och tillslut gjorde vi banan! Banan var först kombinationerna, sen en snäv sväng och en 60 cm sen en sjuttio kombinationen en på en meter och tillslut ett snett hinder.

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Av Olivia - 7 oktober 2012 09:42

Nu ska jag snart iväg och rida och efter dt så blir det karate. IRL alltså! Jag hoppas att jag får Dancer eller Cristall. Dancer fick jag förra gången!


Iallafall kommer jag inte att hinna rida allla mina hästar idag så jag sätter min ridlärare på dem! Hon är suktig så det kommer nog att gå bra!!! Går någon av er på karate?

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards