LuftLycka

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Olivia - 19 oktober 2012 20:56

1. Jag älskar att ta bilder på mitt öga och lägga ut på instagram!

2. Jag kanske ska köpa Winnie av Rosendahl.

3. Jag blir sur när det inte kommer upptate på bloggar!

4. Jag ser/såg idag 19/10 på territorium - en film om en krokodil

5. Troligtvis så kommer jag att hata krokodiler snart:-'(

6. Igentligen gillar jag krokodiler jättemycket ocj tycker också att ormar är fascinerande

7. Jag älskar när ni kommenterar ???

8. Jag har en söt katt som are the best var in the world! Heart! ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

9. Jag har nu slut på idéer

Troligtvis bloggar jag inte mer idag:-(

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards