LuftLycka

Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Outfit för dagen

Av Olivia - 7 maj 2013 13:35

hjälm 

Produktbild

 

Pix

 

ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildTräns Flying Change RevolutionPannband, strass


Pix sliter och drar så mycket när man väl visar att hon ska ut från hagen nu på våren. Så jag har grimma på henne av dtt här slaget. Men jag sättr på denna gimma och försöker ha den nu ett tag som symbol för våren. Dessutom har hon börjat få skav och jag vill att tag framåt ha grimma på henne.


Firefox

 Träns Flying Change RevolutionPannband, strassProduktbildProduktbildProduktbild

 Mina våriga outfitar.
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 13 maj 2013 08:56

Jag är sjuk idag igen, men ska ändå motionera mina hästar. Så Pix kommer att longeras en timme och Firefox kommer att jobbas i dressyr i skritt och kanske trav beroende på. Hon kommer at gå mycket i en låg och lång form för att bättra på den. Pix kom...

Av Olivia - 12 maj 2013 17:54

Heej!   Ska skriva en kort uppdatering om dagen! Jag red ut med Firefo i en grupp med andra där jag travade henne och skrittade i ca en halvtimma, sedan red v in i ridhuset och galloperade någr varv. Sen så red vi av dem. Vi var i ridhuset en kva...

Av Olivia - 12 maj 2013 17:54

Heej!   Ska skriva en kort uppdatering om dagen! Jag red ut med Firefo i en grupp med andra där jag travade henne och skrittade i ca en halvtimma, sedan red v in i ridhuset och galloperade någr varv. Sen så red vi av dem. Vi var i ridhuset en kva...

Av Olivia - 12 maj 2013 15:47

Stallpollen har ordnat tävling och jag ville testa att se om Pix kan något om tävlingar efter vintern XD hon har fått gå i hagen med Firefox och haft mycket vila. Det har Firefox också dessvärre. Men man ska inte tvinga sig själv. Jag tog 60 cm fö...

Av Olivia - 7 maj 2013 11:23

Namn: Bella Född: 2010 Färg: Skimmelskäck Ras: Minishettis Mankhöjd: 84 cm  Kön: Sto   Bella är en jättesöt minishettis som knappt är tre år. Hon är lekfull och pigg, vilket märks väl när man tömkör henne. Hon ligger på bettet alltid, m...

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards