LuftLycka

Alla inlägg under november 2012

Av Olivia - 2 november 2012 14:52

Idag ska Pix, Firefox och Cassa bli skönhetsbehandlade. Klippas igen. Och få snygga frissor! Badas och få någon olja i hårremmen och pälsen. Jag ska ju köpa dem sen men det ska jag ju inte med Winnie så därför gör jag det inte. Sen ska alla hästar få massage. :-D

Kram O!

Av Olivia - 2 november 2012 14:43

En skitdag var det idag! som tur var sp trotsade jag och Winnie världens väder idag och red ut. Testade på och ridturen bestod mest i skritt en timma. Men jag travade lite och vi tog en "härlig" galopp över ett fält. Tog mest en kontrollerad då ingen ville ta det fort!

Kändes bra att rida henne. Hon ville ju inte lämna Firefox men det gick bra!:-D

Av Olivia - 1 november 2012 22:10

Idag fick Pix och Firefox massage! De var duktiga och la stenar på ryggarna. Lät dem simma masserade osv! Jag red Pix lite och lät henne bekanta sig med SNÖN här på hotellet! Motionerade också Firefox lite;-!

Av Olivia - 1 november 2012 22:10

Idag fick Pix och Firefox massage! De var duktiga och la stenar på ryggarna. Lät dem simma masserade osv! Jag red Pix lite och lät henne bekanta sig med SNÖN här på hotellet! Motionerade också Firefox lite;-!

Av Olivia - 1 november 2012 21:39

Snälla kan ni skicka några kommentarer? Försöker att ge några frågor i varje inlägg men det går ju som det går? Hur vill ni att jag ska skriva?

Det är skillnad på att leva och på att blogga. Man ska inte ändra sig själv som person tycker jag, man ska inte BLI "perfekt"

Men det är skillnad på att blogga och blogga också, vissa bloggar för att skriva av sig samt skriva "anteckningar" men det finns vissa som bloggar för att få läsare. Kanske för att få pengar. Lh-bloggar kanske inte tjänar pengar osv men de vill ha kommentarer och läsare.

Så skicka jättegärna en liten kort eller lång kommentar, om vad ni tyckte om inlägget och ett svar till frågan.

Nu undrar jag om outfit till Sorecas tävling! Jag ska anmäla mig, Pix och Firefox.

Av Olivia - 1 november 2012 11:56

Haha alla hästar i transporten har en port ut så man kan lasta som man vill om man säger så. Sen en liten stallgång man kan leda i men eftersom att de kan bitas och man kan bli klämd tar jag oftast dörrarna. Vi tog Morgan först. Han är ju hingst jaja. Cassa hade varit bunden och fick gå och beta. Jag har tagit in Morgan så hon fick gå i hagen och sträcka på benen också ? Bredvid ställde jag Pix. Haha Pix är ju ledare i hagen (Men Euphoria tuffar på sig) Tur att det är en stallgång mellan dem iallafall. Men varken Pix eller Cassa hade lust. Well Well alla kom åtminstone in tillslut :-D

Av Olivia - 1 november 2012 10:41

Nu åker vi till ett "bete" för hästarna! Haha det är kanske snö där! Men det är flera olika hagar som är fina och stora. Även en skog;-)

I transporten:

Firefox Jojo Cassa Morgan
Winnie Euphoria Pix ======

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards