LuftLycka

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Olivia - 7 november 2012 17:40

Tar en lång paus på bloggen. Någon som vill att jag säger till när jag börjar igen på deras blogg?

Av Olivia - 7 november 2012 17:36


Först vill jag bara påminna er om att det var för några dagar sedan. Innan Pix fick skadan.

Först så hoppade jag med Pixie. På framhoppningen så hoppade hon fint över hindrerna, med lite luft emellan. Dock drog hon mycket. Travade och gjorde övergångar på en volt ett tag. Fattade sen galopp och tog en hinder. Tog ner händerna så hon inte skulle sticka med mig innan de första fyra meterna. Wow vilken känsla!

Sen på banan gick allt fint. Men på hinder nummer tre vägrade hon eftersom det gått lite väl fort, sen andra gången försökte jag verkligen hålla in henne. Vädring igen. Resten gick utmärkt:-)

Firefox gick uselt på gångartstävlingen. Hon gick med huvudet högt och kämpade verkligen emot. Likadant på dressyren. Hade värmt upp länge. Skrittade 15 min, travade fram 5 minuter i varje varv på långa tyglar. Testade henne noga i alla gångarterna sen.

Sen innan dressyren med. Men det räckte inte tyvärr. Hehe.
För att säga det själv var det nog hennes fel och inte mitt?

Placeringar:

90 cm Pix
3. 8 fel. Tid: 27s

Gångartstävlingen Firefox
2. 38,319%

LA Dressyr Firefox
2. 38,319%

Sen vann jag outfit-tävlingen med Pix!
Outfiten vann jag ej.

Titta in ikväll. Då kommer jag komma med ett beslut?

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards