LuftLycka

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Olivia - 25 september 2012 20:37

Red Riwer och hoppade ute idag. Ha. Älskar ju att hoppa ute och drog som bara den och jag var ju på lite dåligt humör idag och jag smällde till honom några gånger. Jag skrittade på långa tyglar men jag hade redan skrittat honom i skrittmarskinen.

Så jag joggade några meter och travade över ett hinder. Jag hoppade och det gick bra eftersom att han bar het. Men sen trodde han att vi skulle galoppera iväg och sluta eller nått sånt så han gjorde ett stort bocksprång och jag flög som en fågel oc landade!

Vi höll på i en timme oc hoppade 80 cm. Jag gjorde två vändor där han fick släppa lite och några halvor där jag hade kort galopp i form. Men gick faktisk bra! Sen travade jag lite och skrittade sju min!

Hans outfit var grön och rosa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards