LuftLycka

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Olivia - 22 september 2012 10:09

Har varit på hööks och köpt lite till höst och vintern! Det är täcken det handlar om!


Utetäcke till Riwer som han kommer ha när han står uta på natten och kanske även på dagen om det är rusktigt väder!


Ett lite svalare utetäcke till Cristall som klarar det mesta!

Stalltäcke till Riwer han kan ha ute om det är lite varmare. Detta täcke är alltså svalare än hans utetäcke!


Ett stalltäcke Firefox kan ha ute när det är kallt och nästan i på vintern

 Tjockt vintertäcke till Cristall när det är kallt om dagarna på vintern!

Varmt me inte för varmt täcke till Firefox att ha ute på vintern!

Tjock täcke till Riwer som är den ända av mina hästar som inte har något emot halstäcke!


Hals till Cristall täcke de allra allra kallaste dagarna!


Ja det var det jag köpte idag!

Av Olivia - 22 september 2012 08:26

Har hittat bilder på Pixponnyn jag ska hyra som ettåring!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards