LuftLycka

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Olivia - 8 februari 2013 15:34

Bloggen sköter sig själv här under veckorna. Har skrivit två utkast om det skulle behövas. Det är mkt skola som jag prioriterar nu med nationella prov och så. Det är lite synt att resten av mina tidsinställda är slut. Men det kommer nog att gå bra. Om jag har tid kan jag skriva ett till utkast 

 


Cassa ska troligen säljas då det kommer att komma en från Dyonstall.n.nu. Så ska rida ut på henne och rida till henne lite tills de kommer och provrider tjockisen  


Det har varit sääämst uppdate pga nationella prov i Svenska och normala prov och läxor i andra ämnen som tack vare min bloggbrist gick superbra!   Men stressen...

Iaf så ska jag nu blogga om mitt pass på Cassa som jag redan gjort. Men jag sparade i utkast eftersom att jag inte hann skriva klart.


Kram O



Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards