LuftLycka

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Olivia - 16 januari 2013 13:00

Nu har jag göra lite reklam för Rosendhal som jag lånar Cupcake av, jag kommer att skriva om ett annat stall helt säkert och och kanske några andra. Jag har ju skrivit om stallskogsstjärnan också. Så nu är det ROSENDHALS tur  

 

Rosendhal även kallad F har fyra hästar hemma hos sig. Mira, Winnie, Lizzie och Riita. Cupcake är hennes också, men jag hyr som sagt, henne ett tag nu på vintern.  

På http://rosendhal.bloggplatsen.se/ finns hon. Hon skiver välgjorda texter om ridpass mest, men har också en nyårstävling som jag har anmält mig till. Det är Gymkana, dressyr och hoppning och jag tycker verkligen att ni ska anmäla er till den också.    En otroligt trevlig och snäll bloggare, som rider bra. Det vet jag eftersom Winnie och Cupcake som jag har ridit varit väldigt välridna. Cupcake är ju väldigt pigg, men väldigt fin och hel. Inte förstöd som vissa kan vara när dem kommer.

Jag tittar varje dag in, gör det ni också! Igen säger jag: hon finns på http://rosendhal.bloggplatsen.se/ Ni kommer inte att ångra er!

 

Kram LuftLycka

Presentation

Välkommen till LuftLycka!
Jag som driver bloggen kan ni antingen kalla O eller LuftLycka. Jag har fem hästar hemme varav tre som ridhästar!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards